lördag 7 november 2009

Annas dag!

Idag fyller min Anna 27 år, hon är en kvinna nu :) Stor grattis min underbara vän, du är en på tusen och min solstråle i livet! Eftersom jag jobbar blev det ingen tårta för mig men vilken tårta hon bakat, den såg inte dum ut.. Hoppas du får en jättemysig kväll med familjen och god middag på restaurangen! Imorgon är du min och då ska jag fira dig lite ;)

Igår stängde jag och idag samma visa.. Det är helt okej man är bara väldigt väldigt trött! Blir en god middag och soffläge ikväll, imorgon skall jag upp i gryningen för promenad och efter det skall jag åka en sväng till Roxy (Elins katt). Ska bli skoj, den katten är helt otrolig, som en människa och väldigt rolig! Efter det blir det fika med Anna och kanske en bio med Maria! Soft helg, precis som det ska vara!

Har även bokat en resa till sthlm i veckan, hälsa på i Kickis nya lägga, träffa min älskade syster och hennes barn för att sedan tillsammans med Kicki åka till Anna! Har inte varit och hälsat på henne än och det är skandal! Nu får hon en helhelg med oss, ska gå på hennes spinningpass, utgång och mycket mycket mer :)

Nu ska jag börja avrunda så jag i sinom tid får åka hem! Ha en underbar helg och njut...!


Sköt om er! Boo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar