tisdag 3 november 2009

Morgonstund..

Vilken start på dagen! När man öppnar så tidigt som man gör vaknar jag alltid 10 gånger per natt och kollar mobilen, imorse kände jag att det var något som var fel efter att senast kollat 03.20. Jag plockade upp mobilen lite klumpigt för att snabbt bara kolla tiden, 05.02 stod den på då och jag skulle stiga upp 04.40. PANIK - upp och på medkläderna, borsta tänderna, packa maten (klar som tur är) och packa med lite smink. Jag hann med den spårvagn som jag brukar åka med, när vi kommer till marklandsgatan så har spårvagnen framför oss gått sönder. Jag orkar inte ens irritera mig utan hoppar av för att promenera mot Järntorget, då hör jag hur spårvagnarna startar, de har alltså startat igen - SJÄLVKLART! Jag börjar springa för att hinna med den spårvagn jag klev av fast denna gång från Järntorget.

När jag sedan befann mig på språvagnen var jag trött, varm och halsen kass. Blev klar med allt på centret precis 06.30 men många svordomar under vägen. Summan av kardemumman är ändå vilken tur det är att jag är i så pass god tid. Det räddade mig denna gång!

Nu är det jobb för fulla muggar innan Kickoffen! Denna månad har varit grym , jag känner det, jag VET det!

Ha en underbar tisdag och Elin, hoppas magen och känslorna är bättre idag!

Your Boo!

1 kommentar:

  1. Va söt du är! Känslorna är mer intakta idag... magen oxå men har ont i huvudet vilket är väldigt ovanligt för mig. Alltid jobbigt att försova sig men skönt att du hann!

    SvaraRadera