fredag 9 oktober 2009

Helgledig, vad gör man?

Fredag, det var ju nyss fredag.. Vad hände med veckan? Nu tycker jag att det går alldeles för fort, ytterligare ett bevis på det är när man på Hemköp hittar Julmust, what!?!? Okej, Ikea är kända för att ha julpynt lagomt till sommarlovets slut, men Hemköp.. Aja, gott är det men på tok för tidigt! Var iaf tvungen att föreviga det med min egna Elin när vi fick en daglig dos av varandra, även om det var en snabb en :)

Detta är alltså min första lediga helg på 3,5 år, vad gör man? :) Imorgon skall jag hjälpa till på Sats tillsammans med mina kära kollegor för att växa och bli ännu större, kom och ta med alla NI känner! Lite träning efter det så får kvällen utvisa vad som sker härnäst!

When I move you move - just like that!

Your Boo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar