tisdag 11 augusti 2009

Regn som blir solsken


Konstig natt, har drömt allt möjligt.. Jag hade räkningar som inte blivit betalda, försenad till jobbet och varit otrogen, jag kan säga att uppvaknandet var välkommet när jag insåg att allt bara var en dröm! Däremot vaknade jag upp till regnet som fick mig att enbart vrida på mig i en ny ställning för att sova lite mer..nästa gång jag vaknat var klockan 10.36 och då fick jag panik, brukar inte alls sova så länge! Vid den tiden har jag vanligtvis hunnit med en massa saker så då var det bara att ta igen för förlorad tid.

Nu sken solen iaf och det betyder minigolf! :) Efter att jag fått i mig lite mat i form av smörgås och fil begav jag mig till Sats för att möta upp två av mina jobbarkompisar som kommit med detta underbara förslag. Jag kaxade till mig rätt mycket på vägen till minigolfen (som vanligt) och kände mig rätt säker, men icke icke.. Det fick jag minsann äta upp efteråt! En stolt andra plats men det var kul för det var två poängs skillnad mellan oss under hela spelet.
Efter min premiär i minigolf för denna sommar (sen jag vet) var det dags att flexa i gymmet med lite rygg- och magträning, kändes bra och fick mycket hjälp av Andreas vilket underlättade! Sedan var det hem för att snabbt slänga i sig lite blodpudding innan jag skulle på promenad med Kicki (över telefon), vi brukar gå ut och gå samtidigt medan vi pratar i headset, det är grymt! Man har så mycket att prata om när man bor på olika ställen och ringer man gratis till varandra är det bara att passa på, kan jag verkligen rekommendera! Regnet hade dock nått hennes underbara Stockholm så för henne blev det soffan medan jag gick i shorts och linne i den varma solen - tacka vet jag Göteborg, förutom de andra 300 dagarna om året som det regnar :)
Nu ska jag hoppa in i duschen, inte lukta usch stå högt i kurs! Sedan blir det soffläge framför filmen "Stolthet och fördom", ett drama med bland annat Kiera Knightley.
Imorgon blir det bankbesök för att placera mina pengar, träna med världens bästa Elin och vara barnvakt åt två små änglar! Gillar dagar som är fullbokade!
Yours only - Boo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar