torsdag 27 augusti 2009

Something special..

..with this song with Usher http://open.spotify.com/track/3C9A0L8F8aHrS6UC7JZttz det är bara att lyssna och njuta.

En annan sak som inträffat som är mer än speciellt är min kära vän Kicki, hon har efter slit med budningar på massor av lägenheter äntligen vunnit sin kamp - en etta i söder! Helt otroligt, ett levande bevis på att man aldrig skall ge upp, hur jobigt det än är, varje gång man brinner av hopp för en lgh för att än en gång bli nedslagen. Men nu, nu har det hänt! Jag är så glad för din skulle Kicki! Jag kommer snarast, då händer det grejer :) GRATTIS!

Nu måste jag ta mig i kragen och fortsätta med packning, belöning med Marcus efterlängtade funk på Landala, han kommer vara grym som alltid.

Elin jag önskar dig en helt underbar helg, försök njuta efter allt slit och njut av god mat, ännu en ny man och hustru och den underbara tillställningen som utan delvis din hjälp varit omöjligt!

Ja, jag ska packa..

Boo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar