söndag 6 september 2009

En dansande vecka stundar..

Tack för igår tjejer! Supermysigt med tacos, godis och underbart snack. Alltid lika skönt att vädra i goda vänners lag! Får vi snart göra om. Tristan Annas lilla son är verkligen hur fin som helst, hade med mig kameran för att få ett kort men glömde helt bort det när tiden gick på tok för fort.

Idag skulle jag tvätta men då visade det sig att man inte fick tvätta på söndagar, har ni någonsin hört något så sjukt? Alltså.. Det var klockan tio, det stör ingen, aja det var bara att gilla läget.

Blev en massa köttfärslagning av älgkött (sinnesjukt gott) med morötter, lök, tomatpure i chili och majs. Provade ikväll till gott bröd, mums och matlådorna blev oändliga, det gillar jag. Efter minisats som för övrigt var rätt lugnt har jag gluttat lite på "ensam mamma söker" och nu ska jag sova, är så trött.

Imorgon början veckan igen, en massa dans, bootcamp, jobb och aw - blir en grym vecka!

See ya! Boo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar