söndag 20 september 2009

Faith

Jag är en människa som tror på ödet, är det meningen så händer det. Självklart bestämmer jag själv vilken väg jag skall välja och vad konsekvenserna blir, därifrån får ödet får bestämma om det jag vill är menat för mig.

Vilken dag igår, fullt ös på minisats - helt underbart!
Efter jobbet traskade jag hem för att byta om till den stundande bion med Marcus, Inglorius Bastards stod på tablån och förväntningarna var höga, vilken film! Det säger jag bara, så grym och så rätt. See it and you won`t be sorry.

Mätta efter godis och en massa popcorn gick vi till en mysig liten engelsk bar efter avenyn som var hur mysig som helst, där fyllde vi på med lite vätska och det var skönt att kunna prata utan en massa fulla människor. Efteråt mötte vi upp Anna på Hard Rock där vi bowlade och dansade tills vi blev hungriga för att avsluta på Sibylla, flott är gott! ;)

Hör på det här då, jag cyklade hem! Just det, jag fick låna Elaines cykel eftersom hon inte är hemma och fort susade jag hem till Bangatan nöjd som aldrig förr, haha.

Nu är det dags att göra det jag älskar - umgås med "mina" barn på minisats!

Your Boo!

1 kommentar:

  1. Åh va mysig dag och kväll du haft! Lite avundsjuk på cykeln, jag vill med cykla =) Ses ikväll!

    SvaraRadera