lördag 12 september 2009

Fre, lör & sön

Fredagen inledes med ipren och en massa barn på jobbet, det bästa! Fick även min dagliga dos av Elin som även hade en present till mig, du är nog en av de omtänksammaste människor jag känner, vet inte vad jag gjort utan dig!

Sedan var det uppladdning inför afterworken som blev en hit, min Anna vet hur man ställer till med fest och tillsammans är vi oslagbara ;) (tycker vi iaf) Upptäckte ett sms jag påbörjat på mobilen: "Laglig kemi trög smög och en Angi" jag är den enda som lyckas, men någon måste ju! Haha.. Vaknade upp av en otroligt varm kropp som frös och skrek efter paincillers, klart jag ställde upp!

Vila och en godispåse blev kvällens aktivitet.

Imorgon ska jag styra upp min lgh, kramas med mina barn och ladda för en ny vecka!

Your Boo is checking out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar