torsdag 24 september 2009

Let`s do this!

Dagen med stort D är här. Jag har äntligen börjat få ordning på lgh men långt, långt ifrån klart.. Finns alltid saker att göra, måste ta mig en tripp till Ikea också för lite smått och gott, sugen någon? :)
Tagit en promenad i det underbara vädret (ja, även fast det blåser) men det var uppfriskande när man pysslat på inne. Innan streetdance ikväll ska jag passa lilla Max, först ska jag följa Marcus och hämta honom från förskolan sedan passa honom på Sats Landala tills Elaine kommer, ska bli nice. Idag är det bootcamp för hela slanten, efter att varit sjuk två ggr i rad är det äntligen dags! Blir många idag också, bland annat Hanna Saadi, nu kör vi gärnet!

Imorn kommer Anna, jippie! Middag, Idol och godis står på schemat, var så länge sen jag träffade henne så det kommer bli grymt. Lördag blir det SatsPowerStep & Core, en runda på stan och kräftskiva hos en arbetskamrat (jag är ledig lördag, wihoo)! Då skall mitt nya jobb firas som aldrig förr!

Ha en underbar fortsatt torsdag och Elin, shit vad jag skratta när jag läste din blogg, det är INTE gulligt att grovhångla som tokar i en spårvagn fullt med människor och kommer aldrig att bli!
Your Boo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar