måndag 28 september 2009

Världsklass.

Som jag förutspått blev helgen en riktig succè! Fredagen mötte jag och Elin upp min kära Anna på centralen för att bege oss till Hemköp och 4-gott för lite smått och gott, sedan mötte även min andra Anna (Stenbäck) upp oss och spårvagnen 11 tog oss hem till Bangatan där tacos och godis förtärdes i rikliga mängder framför Idol :)

Lördag stod SatsPowerStep på schemat, har aldrig provat det innan men det var riktigt kul och tufft, lite väl mycket koregrafi tyckte Anna :) Efteråt blev det lunch på stan och lite shopping! Innan vi åkte hem efter stan köpte vi med oss sushi och vinet var redan inhandlat, efter extreme makeover hade vi en sjukt bra förfest som inte är likt något annat! Vilken kväll, var längesen jag haft så kul! Sedan mötte vi upp några kompisar till mig och gick till Berså, där dansade vi hela kvällen med en drink i handen, var grymt. Resan hem bestod av spårvagn, gång och två besök till 7-eleven! Helgen kunde inte bli bättre och söndag var det dags för avfärd och en resa skall bokas till Uppsala för favorit i repris!


Nu ska jag gotta mig i alla våras Hollywoodfruar!

Hoppas på en toppenvecka! Boo

1 kommentar:

  1. Va söta ni är! Nästa gång ska jag oxå va med på utgång =)

    SvaraRadera